בתחום של הפקת סרטי הדרכה יש טעות קלאסית שחוזרת על עצמה: בגלל שאלו לא פרסומות והקהל כביכול שבוי, אנחנו נוטים לחשוב שאין צורך לעבוד קשה כדי לשכנע אותו לצפות. אבל האמת היא שגם סרטי הדרכה צריך לתכנן היטב כדי לא לאבד את הקהל שלנו - המטרה היא למידה והבנה, ולא שהמידע יכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה.
בהרצאה נעבור על כמה מהטעויות הכי נפוצות כשמכינים סרטי הדרכה, ועל דרכים לפתור אותן או להימנע מהן. נדבר על למה חשוב לשים את עצמנו כל הזמן בנעליים של הצופים; איך נוכל לצמצם מסרים ולהתמקד רק במה שחשוב; איך לא ליפול לגימיקים ומה התחליף הכי טוב עבורם; למה קלילות היא הדרך הכי טובה לחבר את הקהל שלנו לתוכן; ולמה אנחנו כל כך מפחדים ממוצר גמור (ואיך להפסיק לפחד).
צפיה מהנה!
Comments